Externe Klachtenfunctionaris

We hebben allemaal met regelmaat contact met andere partijen, vanuit een rol als cliënt, klant of burger. De meeste contacten verlopen prima, maar soms gaat het minder soepel, dan zit er ruis op de lijn, blijven er dingen onduidelijk of mondt het contact uit in een negatieve ervaring. En zo nu en dan leidt deze onvrede tot een klacht.

Als professionele en onafhankelijke klachtenfunctionaris help ik graag bij het oplossen van een klacht. Want een klacht goed behandelen draagt niet alleen bij aan het verbeteren van de dienstverlening, maar vergroot ook het onderlinge begrip en verbetert het contact tussen beide partijen.

Recentelijk heb ik mezelf verder verdiept in de rol van Klachtenfunctionaris. Simpelweg, omdat ik het prettig vind om te ondersteunen als er sprake is van onvrede, ruzie kortom gedoe!

Zo fijn, dat ik die zelfde ondersteuning nu ook kan bieden als er klachten zijn vanuit klanten, cliënten, bewoners of naasten!

Op de afbeelding heb ik een aantal synoniemen gezet voor klagen. Welke woorden gebruik jij als het gaat om klagen?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Meer informatie over hoe uw reactiegegevens worden verwerkt.